lördag 31 januari 2009

Lördag idag...

Då va det lördag då...
Har precis kollat på lite hockey här.
Men mer om det lite senare.
Jag skulle ju käka pizza igår.
Och det gick verkligen INTE bra.
Var hungrig innan men efter 1:a tuggan så vart det stopp. :(
Gick inte äta. Smaken va det inge fel på men det funka inte att äta när magen va som den va.
Den har vart lite bättre idag. Alltid något iaf.
Jag har vart nere på "byn" idag.
Fick tag på mammas födelsedagspresent.
Hon fyller ju år på tisdag. Skönt att den är fixad nu.
Igår var jag ju och gjorde om mej.
Jag vart blond. Så nu kan jag skylla på hårfärgen om jag säger eller gör något dumt. :)
Nu jag ska konkurrera med blondinBella kanske?
BlondinPer vs. BlondinBella...:)
Hon ska tydligen ge sej att blogga.
Ska hon lära sej dansa tro? Borde hon göra iaf.
Lovade ju kort på hur jag vart i håret.
Resultatet kommer här...

BlondinPer...
Syns dåligt men lite ljusare vart de...
De är lite ovant när man ser sej själv.
Men man känner sej lite fräschare på något vis.
Jag som är sååå fräsch i vanliga fall. ;)
I eftermiddag så kollade jag text-tv:n och kom fram till att jag totalt missat att Färjestad spelade match idag.
Hann iaf se sista perioden. Men jag hade inte missat något kan jag säga.
Slutresultatet vart 6-0 till Timrå.
Total överkörning kan man väl kalla det.
Men FBK borde fått sej en tankeställare...
Ska väl "ladda" för körslaget nu. :/
Höres...
// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Töt" du vart då...*blink* När får jag dansa foxtrott tro *hi,hi*

//Lusasken

Anonym sa...

Absolut inget fel på den pizzan, nej..;)

Per Noremalm sa...

Lusasken: Jag är inge bra på foxtrot. :/

Someone: Köttfärspizza från Napoli är gôtt dä. :)