fredag 30 januari 2009

Extreme Per makeover...

Då var det fredagkväll då...
Sitter här i soffan och väntar på let´s dance.
Fast det är väl inte så mycke å vänta på egentligen.
Vet ju att Laila Bagge vinner. ;)
Dagens stora händelse är nog mitt frisörbesök.
Jag funderade ju på om jag skulle göra slingor eller inte.
Och här kommer en avslöjande bild...

"BlondinPer "
Ja det vart slingor...
Man är verkligen värsta snyggingen med gummihättan på sej. :)
Det kommer kort på blondinen när jag fixat till håret lite bättre.
Men lite ovant är det med slingor.
Frågan är om tanterna på jobbet kommer känna igen mej?
Jag som lovat att komma tillbaka på måndag. :)
Känner mej inte helt på topp just nu.
Känns som jag svalt en cykelpump. Magen står i fyra hörn. :/
Nej...jag ska INTE ha magsjukan!!
Bara luft säkert...
Ändå har jag inte käka pizzan som är planerat.
Pizzadags nu...

// Per

5 kommentarer:

kicki sa...

Snyggt inför vårsolen...ha en skön ledighet...kramen

Per Noremalm sa...

Kicki: Tror det vart bra. :)

Anonym sa...

Du är tuff kille du... //"Blondinen" i Lusasken

Anonym sa...

Eftersom jag sett dig "live" med slingorna så kan jag intyga att det blev jääääkligt snyggt! Magen ja,den lät inte så lite den..;)

Per Noremalm sa...

Lusasken: Klart jag är tuff. :)

Someone: Jag är riktigt nöjd som blondinPer. :) Magen va inge skojig. :(