onsdag 28 januari 2009

Dans på jobbet??

6.15 ringde klockan imorse...
45 minuter på mej tills jag ska börja jobba.
Snoozade några gånger.*Erkänner*
Men tur jag har nära till jobbet iaf.
På våningen va allt under kontroll. Iaf nästan. :/
Bottenvåningen är sej inte lik.
Nu har vi värsta "dansgolvena" där. Ett stort och ett litet.
Så nu kan vi ha dans på jobbet... :)
Det lilla är lunchrummet. Väldigt lite med möbler där.
Det mesta av möblerna som fanns där är borta.
Även bestickena va borta. Okej då...
Det fanns 5 skedar kvar. *Tack för den*
Hemtjänsten har verkligen tagit det mesta med sej i flytten.
Där det stora "dansgolvet" finns ligger 2 mattor på golvet bara.
Fanns ett konferansbord där förr.
Ska blir massa aktivering för de boende där när Carema tar över. ;)

Köksbordet och soffan...
"Lilla dansgolvet".
Ikväll har jag städat lite här hemma.
Får väl se hur länge det varar?
Ska försöka att inte rota till direkt. :)
Är väl rätt ordningsam av mej...tror ja.
Imorgon har jag ledig förmiddag.
Börjar jobba 16.15 så jag hoppas hinna med lite nytta innan jobbet.
Ska krypa ner i sängen nu så jag inte sover allt för länge imorgon.
Zzzz på er.
// Per

Inga kommentarer: