lördag 3 januari 2009

Nöjd...

Då va det lördag 3 januari...
Ledig dag och det är välbehövligt.
Jag är så trött så jag skulle kunna sova hur länge som helst. Men jag vaknade till slut iaf.
Klockan 11 tror jag klockan vart.
Sedan så körde jag en maskin med massa tvätt.
Och efter det så tog jag mej i kragen och sa...
Nu MÅSTE du gå till gymmet Per...
Bara att dra på sej träningskläderna och åka till gymmet.
Det var inte igår jag var på Nautilus.
17:e november närmare bestämt. :/
Hmm. På tiden att få lite ordning på min träningen.
Det vart cykel och "Vassberg".
Så nu är jag rätt nöjd med mej själv så äntligen kom iväg.
Nu ska det bli mer ordning på mitt tränande.
Kanske kan få lite mer matlust om jag börjar träna mer.
Dagens vikt: 69,5 kg.
Imorgon blir det innebandy klockan 12.
Just nu sitter jag i Kil.
Är och hälsar på mamma och pappa.
Vi har käkat kycklingfilé och potatisgratäng.
Sover över här inatt.

Ha en bra lördagkväll...

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bänkpresss !!!! :)

Per Noremalm sa...

Joln: Det va kö till den. ;)