söndag 1 februari 2009

Helgen slut...

Idag så slog jag upp mina trötta ögon klockan 10.
Men jag mornade mej till 11.
Sedan så tog jag en chansning och åkte och spelade innebandy vid 12.
Visste inte hur jag skulle klara det.
Och shit va min kropp va seeeg.
*Kan jag skylla på att jag är blond nu*
Min kropp är nog inte helt 100 just nu. :(
Fick in iaf 9 bollar i mål. Inte i egna målet nu. ;)
Idag förlorade vi flera av matcherna.
Mitt lag fick inte ha nån avbytare så vi skyller på det.
Efter innebandyn så bar det av till Obs köpcenter.
Lunch med mamma, pappa, syrran och vilden Johan.

Dagens lunch...

Johan lunchar. Köttbullar och mos + stulen strips. :)
Kändisen Jimmy Jansson lunchade på samma resturang.
Jimmy i vit halsduk och hans son till vänster.
Jag kanske ska sadla om till kändisfotograf? :)
Igår när jag va i på stan..."byn" asså så såg jag fd höjdhoppare Stefan Holms pappa Johnny.
Ni har säkert sett han på TV med videokameran i handen när Stefan hoppat.
2 kändisar på 2 dagar i Karlstad...
Inte illa de. :)
Efter vi lunchat så gick vi till Ikea.
Jag hade verkligen inte tänk att handla något.
Men jag lyckas få med mej något så klart.
Nya sängkläder denna gång. Va ju värsta pangpriset ju. :)
Pris 79:-. Ord. pris 149:-.
De heter Alvine bär...
Bra pris va?? :)
Tv:n går i bakrunden här och nu är det reklam för oroliga magar.
Bifiform balance... Något för min mage kanske?
Jaha... Vad ska man säga om helgen då??
Den hade sina ljusglimtar kan jag väl säga. :)
Men nu är helgen slut och imorgon är det vardag igen.
Jobb mellan 16.15-21.15.
Nu blir de tv innan sängen.
Ses...
// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Jag har köpt bifiform som jag ska prova för min lustiga mage =( Har du provat den?? :)isf vad tyckte du...:)

mvh / pinkpearls.blogg.se