lördag 24 januari 2009

Körslaget...

När jag vaknat till liv idag så tog jag och slirade iväg till Kil där jag nu sitter och tänkte få ner några rader i bloggen...
Med andra ord så blev det inget med träningen idag heller. :/
Får ösa på järnet imorgon när det blir innebandy.
Det har vart en riktigt slappar dag.
Men jag känner mej rätt sliten fast jag inte gjort något idag.
Ikväll så har vi kollat på körslaget här.
Team Magnus åkte ut...
Jag vet inte om det va rätt eller fel.
Sång är väl inte mitt starkaste ämne kan jag säga.
Till final gick team Hanna och team Erik.
Bollnäs mot Uddevalla.
Men om jag skulle dra till med en gissning på vem som vinner körslaget 2009 så gissar jag på...
Team Erik och Uddevalla.
Erik har väl sina fans sedan idoltiden kvar.
Annat är det ju när let´s dance är.
Då letar jag fel på parena... ;)
En "yrkesskada" från mina år som tävlingsdansare.

Jag och min första pokal 1986. :)
Har nog inte så mycke mer och skriva om dagen.
Iaf inte vad jag kan komma på just nu.
Så ni får helt enkelt nöja er med detta. ;)

På återseende.

// Per

7 kommentarer:

Anonym sa...

Dä'r va du inte stor :-)

kicki sa...

Hallojsan
Blir det något gott att äta hemma hos mamma och pappa då...alltid den bästa maten, mammas mat, men annars såg den där pizzan verkligen god ut, har aldrig ätit den från Napoli men det får nog bli nästa gång...Idag är det stora tvätt och röjdagen, som alltid dagen innan jobb...samtidigt gör jag lax till middag och skriver här...en kvinna kan allt på samma gång, hmmm
kramen på dej och skön söndag

Per Noremalm sa...

Karin: Ja redan som liten fick jag pokaler. ;)

Kicki: Jadu. Mammas mat är aldrig fel. :)

Anonym sa...

Vilket gulligt kort!!:) Pizza får det bli snart..;)

Anonym sa...

Saknas inte nån på kortet ;)

Per Noremalm sa...

Annifey: Frågan är om du stod bredvid mej?? :)

Anonym sa...

Det gjorde jag nog kanske :)

Mamma är ju inte nått vidare till fotograf men jag tror att hon har ett kort på oss från halsen och ner *asg*