måndag 5 januari 2009

Vecka 2 2009...

Då va vecka 2 igång då...
Jobb, träning och kalas är några saker jag ska sysselsätta mej med denna veckan.
Som jag vet just nu iaf.
Har haft lyxturen på jobbet idag. 7-14 är alldeles lagomt.
Efter jobbet så gick jag hem och slappade lite framför Tv:n.
Här kommer mina planer för denna veckan som jag lovade igår.
Tisdag: Jobb 07.00- 14.00.
Onsdag: Jag skulle jobbat kvällen idag men har tagit komp då Johan fyller 2 år.
Torsdag: Jobb 06.45-15.30.
Fredag: Ledig.
Lördag: Ledig.
Söndag: Ledig.
Kommer att försöka träna en del under veckan. Gymmet har stängt på tisdag men då får det väl bli en promenad som det även blir ikväll. Får ta och gå till gymmet senare i veckan.
Ska bli skönt nu när alla röda dagar mitt i veckan tar slut. Iof får man lite extra betalt men gym och affärer har så konstiga öppentider.
Ska ta min promenad nu och sedan blir det hockey. Färjestad mot Brynäs.
Ikväll måste de f*n vinna.

Ut i kylan nu...Burr.

// Per

Inga kommentarer: