fredag 23 januari 2009

Let´s dance...

Då har man kollat in Let´s dance då.
Ja... vad ska man säga?
BlondinBella åkte ut ikväll.
Nästa vecka hoppas jag att Kitty åker ut. Hon kan verkligen inte dansa.
Och det är ju bra om man kan dansa lite om man ska va med i Let´s dance.
Fast det kan ju inte Carl -Jan, Hasse Aro, Elisabet Höglund och George Scott heller.
Så de kommande veckorna kommer dessa par att få lämna programmet en efter en.
Laila Bagge, Nicklas Wahlgren, Morgan Alling, Magnus Samuelsson, Magdalena Graaf är väl de som kan behärskar dansen bäst i år..
Men min favorit är Laila. Hon är överlägsen och kommer vinna Let´s dance 2008.
Om nu svenska folket förstår sej på detta med dans. ;)
På plats nr 2 kommer Magdalena. Tror hon kan mer än hon visat.
Och på plats nr 3...*Tänker*.
Morgan Alling... Fast han kan säkert sno 2:a platsen för Graaf.
Nu är det ju massa svenskar runt om i landet som ska rösta och då brukar det ju gå som det går.
Jag har ju jobbat lite idag också.
När jag satt på rast så bestämde jag mej vad jag skulle käka ikväll.
Hemtjänsten skulle käka pizza. Så det fick bli det även för mej här ikväll.

Bolonese från pizzeria Napoli...
Bakom kameran finns en mätt Per... :)
Den är grym goo den där pizzan.
Jadå... Jag åt allt upp den sista biten också. :)
Träningen idag fick bli en sväng ner på stan...
Säger bara. Lördag fm...
Då blir det Nautilus. Då ska det tränas och svettas.
Nu blir det natten som det så ofta blir efter bloggandet. :)
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: