lördag 10 januari 2009

Slalomkung...



Ja då sitter jag här efter en dag i Säfsen.
Det vart Säfsen i Dalarna som vi åkte till.
Jenny, John , Nova och Johns föräldrar var det jag va med.
Hur det gick???
Jodå...Sitter här med vänster hand gipsad. :)
Brutit vänster handled bara.
Gipsad 6 veckor. Jippi.....
Men hallå!!! Vad tror ni om mej???
Jag är ju värsta Stenmark ju.
Kung i backen...Eller prins iaf. ;)
Det gick riktigt bra. Klart man är ringrostig i början men efter några åk så börjar man få ordning på skidorna.
Men det är verkligen hur kul som helst att åka slalom.
Tyvärr så va inte solen med oss men det fick gå ändå.
Jag skulle kunna bo i fjällena under vinterhalvåret och bara åka skidor hela dagarna.
När vi kom hem till Karlstad så vart det Norrstrands pizzerian.
Smakade gôrgôtt med pizza efter en dag i backen.
Nu måste jag få komma iväg snart igen.
Jag vill till SÄLEN NU!!!!
Tack Jenny och Johan och lilla Nova för en kalasdag. :)
Jag är gärna på den 7:e om det skulle bli någe. ;)
De va verkligen skoj att hitta på någe kul så man fick tänka på någe annat än de vanliga.
Imorgon blir det ett extrapass för Hillevi som inte orkar jobba söndan.
Ska ta det i komptid. För nästa lördag blir det 100 års kalas.

Hörs...

// Slalomkungen Per

1 kommentar:

kicki sa...

Blev lite skraj först när jag började läsa, nej en bruten handled...men fortsätter man läsa blir man glad...vilken härlig dag du verkar haft Per...kan annars läsa mellan raderna att du inte riktigt är nöjd med livet just nu...jag håller med dej annars, vad gör BlondinBella där...och Kitty...nej för sjutton...tror också på Laila eller Molle. Vi pratade om samma sak Lina och jag, inte sjutton stod han på prispallen då...men det är kanske som du säger att det är danspedagogerna...det sm guldet räknas ju då inte...men men...nu tror alla det iallafall...du om någon borde ju veta som stod på pallen då, om han inte bytt namn och utseende kanske...Ha det gött nu, stor kram från kicki