fredag 9 januari 2009

Fredag...

Då kör vi igen då...
Men börjar med någe som skulle vart med igår.
Glömde ju skriva att jag vart grinig på Bredbandsbolaget igen.
Igår när jag kom hem från jobbet och satta igång datorn och skulle gå ut på nätet så öppnade sej Bredbandsbolagets sida.
Då hade hon lyckats stänga ner nätet för mej hon som jag pratade med igår.
Så jag va tvungen och ringa dit igen och gnälla.
*Suck*
De fixade till så jag kom igång med surfandet igen.
Men så ser han jag pratade med att jag har betalat hela 2008 för bredband+ telefoni hos dom.
Va iof bara 29:-/månad.
Så jag får fritt nästa månad istället.
Sedan så förlängde jag ett år. Och då sänkte de priset med 50:-till/månad.
Det va nog allt jag missade igår.
Idag har jag tvättat några maskiner, diskat och plockat ihop tomtarna.
Träning?? Japp. Självklart. Har kört stenhårt med träningen denna vecka.
Va på gymmet idag. Mina ben är rätt möra nu. :)
Bra dä inför imöra då jag ska åka slalom.
Fråga mej inte var. För just nu vet jag inte.
Det blir antingen Hovfjället eller Säfsen. :)

Redo för backarna...
Har sett på Let´s Dance nu.
Och nu vart jag lite "irriterad"...igen.
Är en Martin Ragnarsson som är "proffsdansare" som det står att han vann SM GULD 1998 i bugg.
Inte fan stod han på samma pall som jag gjorde. :)
Jag stod på plats nr 2. ;)
Han tillhör säkert danspedagogernas sida. Och då är det inget inget riktigt SM GULD han har.
Och när jag ändå är inne på Let´s Dance.
BlondinBella...
Vad gör hon där?
Bara för man har en känd blogg.
Duger det inte med min blogg??
Vågar sticka ut hakan å säga att jag skulle gjort det bättre än va hon gjorde. ;)
Vilka är bästa dansaren iår då??
Laila, Magda och Mojje får mina röster...
Nu ska jag steka ägg. :)

Ha det gött...

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen hej! det var inte igår! trodde inte du läste min blogg=) hehe. ska se te o hälsa på er innan mina kära kollegor flyttar ifrån er. hur tycker du det ska bli?

Anonym sa...

Du glömde ju Alling.. han var ju grym!