tisdag 13 januari 2009

Hemsk dag....

Sitter här nerslagen i gooooa soffan.
Min kropp känns inte som en tonåring som inte är torr bakom örona kan jag säga.
Har spelat innebandy.
Men det gick ju inge vidare. Spelade 3 matcher.
Förlorade... alla 3.
Hjälper ju inte att bara en gör målena. ;)
Nu ni ska tro att det är jag som gör massa mål. :)))
Jag gjorde iaf 4 av 5 mål i ena matchen. Så några mål vart det från min klubba.
Dagen på jobbet va ingen höjdare.
Förmiddagarna går ju rätt bra.
Men när man blir ensam. Då drar det igång...
Hur ska man kunna hjälpa en boende som man behöver va två på när man är ensam??
Imorgon blir det röjdag här tror jag...
Tomtarna ska flytta bl.a.
Måste tvätta också. Städa vore inte fel heller.

Tomatarna väntar på "flyttbilen"...
Men det fanns iaf lite ljusglimtar me denna dag. :)
Nu blir det sängen...

Godnatt...

// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vilka tomtar!... mina tomtar har redan rest iväg. Det var ett tag sedan jag var inne oc kikade här.....jätte kul att läsa..Kram på dej Helena

Anonym sa...

Ljusglimtar...Har du lyckats komma över 10.000 poäng på bubbles...;)

Per Noremalm sa...

Someone: Nej...Inge bubbles här inte. Va någe annat som va ljusglimten. :)

Helena: Tomtarna är lite lata här så det har blivit kvar...