fredag 2 januari 2009

Dag 2...

Då va det fredag och dag nr 2 på det nya året.
Klockan ringde 06.00 och jag va medvetslös.
Men bara att kliva upp och göra sej redo för en dag på jobbet.
Fick rapport 06.45 och 07.00 fick vi dra igång då resursen fick gå upp till vån 4 där peronalen va sen pga bekymmer med bilen. Vi visste ju inte när hon skulle komma ner till oss igen.
När hon kom tillbaka så va vi klara.
Fick hjälpa oss med matningarna vi har.
Närmare bestämt 4 st.
Resten av dagen flöt på bra och till slut så va klockan 15.30 och hemgång.
Ledig två dagar nu. Ska bli göööött.
Känns som jag skulle kunna sova i 100 år.
Nån som kan väcka mej tro???

Hade visst lite trist på jobbet... :)
Då kan man roa sej med att ta hemska kort på sej själv.
Efter jobbet så skulle jag sätta mej ner och kolla mailen.
Halkade in på msn och där får jag en länk skickad till mej på ett spel på nätet.
Kan ju säga att jag vart beroende.
Fast till slut så vart man helt slut i skallen.
Jag som va trött innan jag satte mej.
Det såg ut som non stop över hela skärmen.
Efter ett tag så va allt prickigt. :)
Men skoj va det...

Spelet...

Godnatt på er...

// Per

Inga kommentarer: