måndag 12 januari 2009

Ny vecka igen...

Ja då va det ny vecka igen då...
Måndagen 12:e januari.
Veckorna bara springer iväg.
Idag har jag jobbat 6.45-15.30.
Kan ju säga att det va en blöt dag på jobbet.
När jag kom upp från rasten så stod Caroline och torkade vatten på golvet i en lägenhet.
Avloppsvatten...
Det va en kille som skulle fixa stoppet på personaltoaletten.
Resultatet blev...2 vattenfyllda lägenheter.
Det kom upp vatten ur golvbrunnarna.
Efter ett tag så började det rinna från taket i personalköket också. :)
På tal om jobbet så måste jag bara säga att jag skulle vilja ha ett par armar till.
Känns som man inte räcker till.
Man ska va på helst 10 ställen på en gång då alla vill ha hjälp samtidigt.
Mat ska de ha helst hela tiden.
En dam sa så här om mej till en annan dam... Han är inte torr bakom örona han.
Bara för jag sa att de fick vänta 30 min på kaffet.
Nog om jobbet nu...
Min vecka ser ut så här...
Tisdag: Jobb 6.45-15.30...Innebandy kl 18.00.
Onsdag: Ledig... Träning på gymmet.
Torsdag: Ledig...Träning på gymmet.
Fredag: Jobb 16.15-21.00.
Lördag: 100 års kalas i Årjäng.
Söndag: Jobb 7.00-20.00

Godnatt på er...

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha...du är som en tonåring, inte torr bakom örona!!

Per Noremalm sa...

Someone: Enligt leget är jag inte tonåring längre. :( Men man är ju inte äldre än man gör sej. :)