tisdag 20 januari 2009

Sliten Per...

Nerslagen i soffan efter ett innebandypass...
Det är vad jag är. Känner mej rätt sliten.
Fick ett sms strax innan träningen börja.
Att jag skulle göra många mål.
Gjorde så gott jag kunde.
Det vart 12 mål av 40. Måste väl va okej?
Vi hann med 4 matcher och vi vann alla. :)
Har jag gjort något annat idag då tro??
Jodå...Varit i solen. Himla skönt.
Men jag kunde inte somna idag.
Va massa högljudda ungar utanför.
Efter solningen så svängde jag förbi jobbet... På min lediga dag. ;)
Hämtade ut sista häftet med rikskuponger.
Gör ju kvällen 2 dagar nu å då vet man inte om det finns någon på kontoret.
Jäkligt trist att inte Carema har rikskuponger för sina anställda.
Vore något för ledningen att fixa.
Har även hunnit med en sväng till Bergvik och kollat läget.
"Storhandlade" idag. Deo och så vart det en chokladkaka.:)
Nu blir det duschen.

Plask på er...

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe...du är allt bra duktig du!! :)

Per Noremalm sa...

Someone: Mmm. Värsta proffset. ;)