måndag 26 januari 2009

Heldag...


Då har man vart på bröllop då. :)
Å inte vart jag bjuden på festen efter kyrkan heller...
Jaja.. Jag klarar mej nog ändå.
Jag va ju lite sen till kyrkan. :)
Får skylla på jobbet.
Jag fick jobba några timmar extra idag. 4.5 för att vara exakt.
Mitt ordinarie pass va mellan 6.45-15.30. Men fortsatte direkt och körde till 20.00.
Jag har inte gjort något extra denna månaden så det va väl på tiden.
Timmarna idag har gått riktigt fort.
Vart någe hela tiden som jag kunnat grejsa med.
Men det är skönt när timmarna går när man har heldag. :)
Känner mej rätt seg nu så jag hade nog inte klarat en bröllops fest ikväll. ;)
Och ingen träning vart det heller.
Undrar om jag hittar till gymmet?
Imorgon gör jag ju kvällen. Så lite sovmorgon kanske det blir.
Nu jag ska skriva... jag borde gå till gymmet!!
Ska se vad jag hinner med.
Blir iaf ingen innebandy iaf.
Ska kolla på nyheterna och sporten nu.

Natti på er...

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha...Va de skönt med sovmorgon?? ;)

Per Noremalm sa...

Someone: Sovmorgon ja... :)