söndag 18 januari 2009

Fundering...

*Tuggar smörgåstårta*
Jaha...
Då va jobbhelgen slut då.
Den har gått fort när det va en heldag mindre.
Inga fel alls. :)
Dagen idag va helt okej. Lite trött personal bara. Men det får det va ibland.
Nu är jag iaf ledig 2 dagar. LyxPer. Det är jag dä. ;)
Det ska bli gött.
Får väl se vad jag ska hitta på.
Jag har de inte lätt på jobbet ja. :))
Va en boende som sa till mej...
Du har så fin kropp. Du är så smidig.
Hmm. Vad svarar man på det???
Sen va det en sak. Jag har en fundering...
Tänkte jag ska ta mej till frissan så småningom.
Känns som det snart är dags.
Frågan är...
Ska jag klippa mej och göra slingor?
Eller bara klippa mej?
Har jag hamnat i en kris tro om jag gör slingor?
Hittade ett kort på mej och Johan när vi leker med camen i datorn.

Så här gör du Johan...
Kanske ska slänga upp mina planer för nästa veckan??
Måndag: Ledig.
Tisdag: Ledig.
Onsdag: Jobb 15.15-20.00.
Torsdag: Möte med Carema 11.15... Jobb 15.15-20.00.
Fredag: Jobb 06.45-15.30.
Lördag: Ledig.
Söndag: Ledig.
Blir nog några pass på gymmet och 2 innebandypass skulle jag tro.
Jaha... Det va väl allt för idag.

Nattinatti...

// Per

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha...Varför har man hamnat i en kris om man gör slingor?? Isåfall måste mitt liv varit väldigt fyllt av kriser!! :O

Per Noremalm sa...

Someone: Man kanske har en kris om man funderar på slingor som kille om man inte är med i ett coolt dansband som Scotts. ;)

Anonym sa...

Shit, noooo!!! Så är det väl inte alls.. Gör de bara!! :) :)

Per Noremalm sa...

Someone: Får se vad som händer. ;)