torsdag 15 januari 2009

Ikea...

Sitter här med datorn i knät och käkar pepparkakor.
Kan ju försöka bli snäll. Fast julen redan vart.
Men det kommer ju fler. :)
Nu är julen bortplockad för denna gång så som på 2 julstjärnor.
Blir verkligen tomt när alla tomtar är borta.
Har fortsatt och röjt här idag och nu börjar det likna något.
Jag vart väckt klockan 10.30 idag.
Hade ju lovat ett svagt ögonblick att jag skulle handla nytt porslin till jobbet.
Och det vart idag dä.
Åkte ut till Ikea för att inhandla massa porslin och lite bestik.
Gick på ca 1500:-. Undra om man får sparken nu??
Men det kommer bli kanonfint.
Vi hade typ 4 olika sorters flata tallrikar.
Inte sååå snyggt kanske.
Återstår väl och se om jag får gå till arbetsförmedlingen till veckan. :)

Kundvagnen...
Jag tog och lunchade på MAX idag.
En burgare är aldrig fel. De skulle lilla Johan gillat.
Har tvättat några tvättmaskiner ikväll oxkså så nu har jag ingen tvätt kvar.
Känns rätt gött faktiskt att det börjar ordna upp sej här.
Hmm. Men jag måste erkänna en sak...
Jag har fuskat denna vecka. :(
Har bara tränat 1 gång. Inte bra detta.
Ska försöka komma iväg till gymmet imöra.
Typ måste ta mej dit.
För sedan är det kört med träning denna vecka.
Kalas och jobb ska jag sysslesätta mej med under helgen...
Har kollat på hockey här under kvällen och FBK vann över Södertälje med 6-3.
De gillar jag. :) Ett rätt till på tippahockey.se.
Nu ska jag parka bilen så jag inte åker på böter imorgon.
Får inte stå på gatan imorgon.
Så ut i kylan me mej....

Burr burr på er...

// Per

Inga kommentarer: