torsdag 22 januari 2009

Möte & jobb...

Då va jag hemma igen efter ett pass på jobbet.
Första jag gjorde var att kolla så mamma och pappa skötte sej.
Sedan va det dags att ringa bredbandsbolaget igen...
Börjar bli rätt trött på dem nu.
De sa ju att jag skulle få en fri månad denna månad då jag betalat för mycke.
Men den får jag vänta på tills nästa månad.
Jaja...
Passet på jobbet va som ett vanligt pass.
Borde ha hörselskydd snart tror jag.
Värre ljudnivå än på en fabrik ju.
Men vi klarade passet med bravur. ;)
På förmiddagen var jag på möte med nya företaget som ska ta över efter Attendo.
Det är ju Carema som ska få nöjet att dras med oss några år framöver.
De tar ju över 1:a mars är det ju sagt. Men jag tror det blir 2:e då 1:a är en söndag. :)
Jag hittade utan bekymmer till öppna förskolan där mötet skulle va.
Det va Sandra och Jenny som skulle "grilla" mej med massa frågor.
De ska ha "koll" på oss under uppstarten.
Frågorna jag fick?
Det va allt mellan himmel å jord.
Bara för ja ska skriva ner några här...Så har jag glömt dem nu. :)
De va ju längesedan och så är jag trött nu.
*Bra ursäkt* :)
Imorgon är det ju äntligen fredag.
Jobbar 6.45-15.30.
Efter det MÅSTE jag ta mej till gymmet.
Har ju inte vart där än denna veckan.
Nej...Nu blir det inge mer skrivande för ikväll. :)

Natti.

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Är du trött, Per?? ;) Sover du inte på nätterna?? ;) Kraaaaaaaaaaaam