fredag 16 januari 2009

Bra jobbat Per...

Som jag skrev igår så skulle jag ju åka och parkera bilen igår kväll.
Men innan jag skulle göra det gick jag upp med tomtarna till vinden.
Passade på att ta med mej en kartong som jag skulle slänga i soprummet.
Tar en nyckel för att ha sönder tejpen i botten så jag ska kunna vika ihop kartongen.
Men va händer då????
Nyckeln går av!!!!
Jaha... Utelåst med andra ord. :/
Bara att ringa och väcka mamma och pappa i Kil.
Ööö. Jag kommer och hämtar nyckeln till lägenheten.
Min har gått av fick de höra fr mej.. :)
De va bara att åka till Kil och hämta nyckeln...
Precis va man känner för när man tänkt gå och lägga sej... :)

Ja...vad säger man???
Sedan så måste jag bara visa hur det ser ut på http://www.birthday.se/
Ska ju på min farfars brors kalas imorgon...
Axel Hilding Nilsson
Fyller 100 år imorgon, född den 17 januari 1909

Ålder: 99 år, 11 månader och 30 dagar
Född för antal dagar sedan: 36 524 dagar
Född på vilken veckodag: Söndag
Kan meddela att han bor hemma med sin katt.
Så inget äldreboende där inte. :)
Nu har jag iaf stillat mitt dåliga samvete ang träningen.
Vart iväg till Nautilus och kört lite. Cykel och rodd fick de bli idag.
Alltid något...
Nu slappar jag lite innan det är dags för jobbet.
16.15-21.00 är kvällens pass.

Ha en bra kväll...

// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

Förlåt för fniss-attacken :) :) Inte kul att bli utelåst egentligen... Men, men,du fick ju se månen..;)

Anonym sa...

Sicken otur!!! Arg som ett bi kan jag tänka mig att du var ;) //Lusasken

Per Noremalm sa...

Anonym: De va rätt bra musik på radion oxå. ;)


Lusasken: Jag kan inte bli arg. ;)