torsdag 8 januari 2009

Tränat igen...

Kära bloggläsare...
Då va det dags igen...*jubel* :)
Eller inte kanske...
Idag funkade det med bilderna som jag skulle fått in här igår.
Så här kommer de...

Promenad vid Mariebergsviken...

Johan firar sin 2 årsdag med tårta...

Johan på cykeln...
Ja det var bilderna från igår.
Ska väl summera denna dag också...
Jobbade ett hårt pass på "Svea" mellan 06.45-15.30.
Dagens rapportämne var rökning.
Från 1 mars så är det ju rökförbud på jobbet.
Och jag säger bara lycka till. Kommer bli jobbigt för vissa. :)
Undra om de som bryter den regeln kommer få någe straff.
Sedan så har resurs Anna fått för sej att jag ska bli chef.
Nej Anna... jag ska INTE bli chef. :)
Efter jobbet så va det hem och andas lite innan gymmet väntade.
Tog mej en promenad t o r till gymmet. Ca 30 minuter tar den turen.
Sedan så blev det en sväng på "favoriten". Vassberg...30 minuter och det va den tröjan.
Svettigt vart dä.
Efter det så satte jag men 20 minuter på cykeln.
Det har blivit en del träning av någe slag denna veckan.
Känner mej rätt nöjd med det. :))
Hockeykväll i soffan har jag hunnit med oxå.
Färjestad- Skellefteå.
5-1 till Karlstadslaget. De gillar jag. :)
Nu blir det natten här.
Godnatt...
//Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nja, jag vet inte om jag litar på dig i detta fall!! Chefen!! Nä då men det är ju så kul för så fort jag börjar retas så står du där med värsta flinet! Vad ska man då tro?!
Ha det gott!!

Per Noremalm sa...

Anna: Jag är bara glad att jag får jobba på Svea*Host*