tisdag 27 januari 2009

Snyggaste lunchrummet...

Då är vecka 5 i full gång...
Tisdan är snart slut och redan onsdag imorgon.
Jag gör en "lyxtur" imorgon. 7-14.
Skönt att komma hem lite tidigare.
Tro det eller ej men hann med lite träning idag.
15 min på roddmaskinen. :)
Sa ju lite...Tittade liiite fel på klockan så jag hade 1 timme mindre på mej.
La mej i solen en halvtimme istället och tränar mer imorgon.
Vart lite stressige innan jobbet men jag hann dit i tid.
Vad ska man säga om jobbet då?
Det va en rätt bra kväll måste jag säga.
Kan väl dela med mej vad två damer sa till mej under kvällen. :)
Den första sa....Du är som en pappa för oss alla här.
Och den andra sa...Du är en präktig kille du. Puss och kram på dej.
Som jag skrivit här förr så ska ju hemtjänsten flytta ut ur lokalerna på Sveagatan.
Blir nog väldigt tomt.
Kommer ju sakna att ha nån att tjata med på rasterna men det ordnar sej på något vis. :)
Jag får väl prata med mej själv eller något.
Denna flytt kommer ske imorgon va jag fattat.
Bottenvåningen är ett smärre kaos.
Tog en bild på hur lunchrummet såg ut ikväll.

Lunchrummet på jobbet.
Där ska jag tillbringa min lunch imorgon. :/
Frågan är om bordet ens är kvar när jag ska ha rast.
Imorgon slipper jag stämpla in på jobbet också.
Ska bli såååå skönt och slippa den där "stämpelklockan" som inte fungerar som är en stämpelklocka.
Så lite ändringar är det på G i huset.
Blir nog bra när allt är iordning.

Höres...

// Per

Inga kommentarer: