söndag 25 januari 2009

Helgen slut...

Då ligger jag nerslagen i mitt gamla barndoms rum i Kil då. :)
Nejdå. Det är inga idolbilder på väggarna inte.
Vi har precis ätit söndagsmiddag.
Fläskfilé och potatis med sås. Väldigt gött va det.
Mina ben är helt slut just nu. Skulle behövt lite massage på mina gamla stackars ben.
Trött efter innebandyn...
Innebandyn idag gick väl sådär. Tog ett tag innan jag kom igång.
Vi spelade först till 5 mål och hann med 6 matcher.
Vårat lag vann alla 6. :)
Med andra ord gjorde vi 30 mål. Jag gjorde 10 av dem.
Jag får väl va nöjd med det. :/
När jag åker hem nu funderar jag på om jag ska svänga in på OBS Bergvik och köpa spolarvätska till syrran.
Hon gör åt massor när hon åker till jobbet tydligen.
Och betalat 75:- för en dunk.
Inte bra detta syrran... ;)
På OBS betalar man 99:- för 3 dunkar.
Annars blir det nog till att tvätta en maskin med jobbkläder.
Kanske ska betala lite räkningar också. :)
*Även denna månad fick jag räkningar ju*

Ha det gött...

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är ju skitduktig, 10 mål?!! Får kolla innebandy nån gång!! ;)Kraaaam