onsdag 21 januari 2009

Jobb igen...

Då sitter jag och skriver lite här igen då.
Väntar på att klockan ska bli 15.15.
Då börjar mitt jobbpass. Slutar 20.
Misstänker att det är som vanligt på jobbet fast man vart ledig 2 dagar.
Jag hade ju tänkt att jag skulle vart till gymmet innan jobbet idag.
Men det va bara att glömma...
När jag vaknade så kände jag att min rygg inte va som den skulle.
Jag har ont i ländryggen. Men tror inte det är något med diskbråcket iaf.
Är nog bara stel eller något efter gårdagens innebandy.
Så jag tog lite sovmorgon istället. :)
Imorgon kan det bli svårt att hinna med nån träning också.
Ska ju träffa nån från Carema 11.15.
Spännande och se va de har att säga. :)
Kanske kan klämma in ett pass innan mötet?
Hmm. Tidigt som f*n med andra ord. :/
Jaja. Det ordnar sej. Är ju några dagar kvar av veckan så någe pass på gymmet hoppas jag få in.
Nu blir det duschen innan jobbet.

Ha det gött...

// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, det sa du inget om..?? :/

kicki sa...

Vad hade Carema att säga dej då...kramen

Per Noremalm sa...

Someone: Det är åldern som tar ut sin rätt bara. ;)

Kicki: Mötet är imorgon kl 11.15. Lämnar en rapport imöra. :)