söndag 4 januari 2009

Familjemiddag...

Söndan börjar lida mot sitt slut.
Ska avlägga en rapport för idag så ni vet vad jag pysslat med denna söndag.
Klockan 11 .00 så kom Henrik och plockade upp mej.
Efter vi hämtat Christer så åkte vi in till Karlstad för innebandyn.
Det vart jobbigt efter ett tag när jag fick 2 st stora gubbar på mej som ryggsäckar.
Detta pga att jag tydligen va för snabb i bena. :/
Vårt lag vann iaf 4 av 6 matcher.
Efter innebandyn bar det av till Bergvik på jakt efter en smörgåstårta som Christer skulle ha.
Dessvärre hittade vi ingen...
När jag kom hem till mamma och pappa igen så hade syrran och hennes familj kommit dit.
Dags för söndagsmiddag...
Porterstek, sås och potatis.
Glass och jordgubbar till efterrätt.
Mycke gott.
Kan även säga att det vart mycke lekande med bilar.
Johan ÄLSKA mina gamla bilar som jag hade när jag va liten.
Lyckades få Johan på kort....

Gooingen Johan...

Morbror Pers bilar är skojiga...Wroom.
Imorgon är det dags för jobb igen.
07.00-14.00 är det som gäller.
Lägger väl upp ett schema och planer för nästa vecka imorgon. :)
Nu ska jag ta några kvällsmackor.
Hörs...
// Per

Inga kommentarer: