måndag 19 januari 2009

Leeedig...

*Tuggar pepparkakor*
Hmm. Himla tuggande på mej när jag bloggar.. :)
Ja då va det måndag och jag har vart ledig idag.
När jag klev upp och tittar ut så är det vitt ute...
Snö!!! :)
Tyvärr så blir nog inte denna snö så långvarig. :(
Men det är verkligen fint när det är vitt ute.
Jag fick min bonus från Stadium idag.
Å den va inte stor. :)
Har verkligen inte vart någon storkund hos Stadium 2008.
Hela 68:- är insatt på mitt Stadiumkort. :)
Ojoj..Vad ska jag handla nu tro??
Måste fixa med mammas kort. Funderar på om det funkar som det ska.
Har väl inte gjort så mycke annars idag...
Diskat och tvättat några maskiner med tvätt.
Jag hoppade träningen idag. Kännde mej för sliten.
Men imorgon blir det innebandy är det tänkt.
Har precis kollat Färjestad- Linköping på tv.
3-3 efter full tid och övertid.
FBK ledde med 3-2 när det va 4,5 min kvar.
Suck...
Ja jag HATAR LHC!!
Kan ju va att jag är lite bitter efter alla semifinalsförluster FBK åkt på mot dem.
Blodigast va LHC:s Pihl. Men han bad f*n om det.

Domare Anderssson är en FEG JÄVEL!!!
En FBK spelar vågar han visa ut i förlängningen...
Grrr.
Nej. Nu ska jag andas lite. :)
En sak till bara...

Jag vill hit... :)

Chipp på er..

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dela ankarlift??? ;)

Per Noremalm sa...

Someone: Javisst...När åker vi??