tisdag 6 januari 2009

SpagettiPer...

Sitter här helt slut i bena. Mina ben känns som spagetti.
Har precis kommit hem efter att ha vart och spelat innebandy.
Vart innebandy som träning idag. Trodde inte det skulle bli någe då det är röd dag idag.
Men gött att vi fick ihop ett gäng.
Tyvärr så va jag fruktansvärt seg idag.
Vårt lag va helt enkelt för tunga(på olika plan) så vi torska tre raka. :/
Men det är ju bara en "lek". ;)
Jag är inte bitter...
Kan ju meddela att mitt "schema" spruckit redan. :)
På söndag så jobbar jag ett extrapass. 7-20 är tiden som gäller.
Och på lördag blir det eventuellt Hovfjället med Jenny och John.
Men det är inget som är bestämt.
Jag skulle inte tacka nej till att få komma iväg och åka lite skidor.
Är sjukt sugen på slalom...
Har drömt att jag vart iväg och åkt t.o.m. :)
Ja ni behöver inte va oroliga. Jag köpte våfflor oxå. Så jag fick i mej lite mat oxå.
Inte bara skidor... :)
Hoppas det kommer funka så vi kommer iväg.
De har en del snö i backarna. 55cm räcker en stund.
Har ju även vart på jobbet en sväng idag. Även där vart det inte som jag planerat.
Vart 1.5 timme extra. Så jag slutade 15.30 istället för 14 som var tänkt från början.
Vet inte vad som flugit i våra boende. De har blive så högljudda.
Tjoar å skriker och slår i bordet. Ett himla väsen på dem.
Imorgon blir det träna på gymmet och 2 års kalas för syrrans lille Johan.
Ska nog ta mej en sväng till leksaksaffären. Har ju bara en present än ju.
Som inte är inslagen än kom jag på nu :)
Får väl se om jag hittar något.
Nu ôrk ja int skriv mer...

Ha de

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha du,då blir det du å jag som ska slita tillsammans på söndag! Kan vi inte ta våfflor då.. =) Ha en bra kväll!