tisdag 1 december 2009

100 000:-...

Har precis klivit ut ur duschen efter innebandyträningen.
Jag vart sittandes och kolla på Färjestad och Djurgården.
Och idag kan jag ha sumpat chansen att vinna shopping för 100 000:- på Mitt i City. :/
Säger bara f*n...
Jag glömde totalt bort att Färjestad spelade hemma idag och glömde att tippa på dem. :(
Men vad är lite shopping?
Finns viktigare saker här i livet.
Bland annat att denna idiot åker dit så det ryker om det.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6190433.ab
Jag blir så förbannad. Hur f*n kan man göra någe sånt här?
Och hur kan man försvara en sådan idiot?
Han ska ha ett sjukt långt straff. Sedan ska han skickas ut ur landet.
Nog om det...*andas*
Imorse när jag vaknade så va inte min kropp som den skulle.
Kändes som jag höll på att bli sjuk.
Så jag hade ställt in mej på att hoppa över innebandyn ikväll.
Men efter lunch så började jag bli så "normal" som jag brukar va. :)
Så det vart innebandy iaf.
Bara hoppas att jag är frisk imöra.
För då ska jag på dans igen.
Blir dans nr 2 på 4 dagar.
*Reklam*
Dans till Sannex på Holken imöra mellan 18.00- 22.00...Pris 80:-.
Fast på hemsidan står det Gamblers.
Märks när jag kommer dit.
Kanske kan skicka en räkning till Rocksulan för detta reklaminlägg. :)
Imöra är jag iaf ledig så jag får väl ladda hela dagen.
Dansen i söndags va ingen lek kan jag säga. :)
Undra va många kcal jag brände då?
Å mer blir det imöra om jag får dansa något vill säga.
Kanske måste ladda med pasta? :)
Nu får det bli sängen.
Godnatt världen...
// Per

2 kommentarer:

Jenny sa...

Om jag får dansa...haha du är rolig..vem var det som vilade minst i söndags..;)
Men jag ska nog se till att det blir dansa av ikväll..Hoppas du känner dig bra, inta nåt i halsen..
Hörs sen kram kram

Per Noremalm sa...

Jenny: Jag är frisk och redo. Ja några danser blir de nog. :)