söndag 27 december 2009

Helgen slut...

Då va jobbhelgen slut.
Känner mej rätt sliten faktiskt.
Ska bli gôtt med en ledig dag.
Jag börjar jobba först klockan 16 på tisdag.
Dagen idag på jobbet va seg som...
Men den tog slut vid 15.15.
Sedan va det hem innan mamma och pappa kom hit.
De skulle till Biltema tydligen.
Och kikade in på lite käk.
Efter att de åkt har jag slötittat på junior vm i hockey.
Imöra blir det mer hockey på tv:n.
Ska kolla på Frölunda mot Färjestad på nya Ullevi.
Hockey utomhus inför över 31 000 st på läktarna.
Hoppas det inte blir allt för kallt då.
Här i Karlstad ska det bli - 20 på onsdag. :/
Idag har jag installerat så jag kan blogga från mobilen.
Jag testade när jag va på jobbet och det verkar funka.
Så nu kan det dyka upp inlägg här på bloggen titt som tätt.
Kanske mer än 1 om dagen med andra ord.
Imöra blir det ner på stan och fixa lite ärenden.
Skulle behöva åka ut till Bergvik också.
Får väl se om jag orkar med mellandagsrea stressen. :)
Och så jag jag inte glömma att skriva detta...
Grattis lille Johan på namnsdagen. :)
Här kommer en liten insnöad "sak".
Sköterskebilen på jobbet... :)
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: