onsdag 9 december 2009

Skum...

Då va onsdan snart slut...
Denna lediga vecka har bara sprungit iväg ju.
Snart är det fredag och dags för jobb.
Men jag får väl trösta mej att nästa schemaperiod har jag 7 ledigt. :)
Och då blir de Sälen.
Om jag får säga de själv så är jag himla bra på att lägga schema.
Har precis kollat på oskyldigt dömd och käkat...
Skumtomtar...
Nån som undrar vad jag gjort idag?
Förutom att jag njutit av min ledighet.
Skönt att inte behöva gå till jobbet.
Känns som jag behövde denna ledighet.
Jag har vart på stan och fikat och kollat lite affärer.
Nej... Det vart inga julklappar idag. :)
Under eftermiddan åkte jag till Bergvik.
Jag va in på Obs och köpte 2 st julstjärnor och tomtelådan. :)
Och jag va in en sväng på Stadium.
Där kom det fram en snäll tjej som jobbar där och frågade om jag är intresserad av hockey...
Ööö.. ja det är jag svarade jag.
Då ska du få 2 st biljetter till matchen imöra.
Tack så mycke... :)
Så imöra blir det Färjestad mot Skellefteå.

Tvingas de ge bort biljetter för att få folk till matcherna?
Hoppas FBK kan spela lite bättre än de gjort de senaste.
Har jag gjort någe mer idag tro? :)
Fixat adresser till julkortena jag ska skicka.
Så imöra blir det att skriva julkort.
Jag har även sett Johan Falk film nr 5.

Bara nr 6 kvar nu.
*Tar en tomte till*
Nu ska jag hänga tvätten här.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: