söndag 6 december 2009

2:a Advent...


Då va 2:a advent.
Nu är det bara 18 dagar kvar till julafton.
Imöra hoppas jag att jag kan komma igång med att fixa lite julklappar.
Idag klockan 10 när Ikea öppnade så va jag där och köpte byrån.
Malm- Mellanbrun...
Den matchar sängen och den andra byrån jag har i sovrummet.
Nu ikväll så har jag byggt ihop den.
Vart himla bra om jag får säga det själv.
12 va det dags för innebandy.
Känns lite i kroppen nu ikväll.
Idag så har jag bokat stugan i Sälen. :)
Så vecka 5 blir det slalom...
Jag har fixat till schemat också nu ikväll.
Lyckades få till en 7 dagars ledighet kommande period. :)
Så nu går det inte några semesterdagar de dagarna jag ska till Sälen.
Firandet av mamma får bli 2/2.
Nu blir det natten på Strandvägen...
Godnatt.
// Per

2 kommentarer:

Jenny sa...

Snygg hylla:)) bara 18 dagar kvar..hua hur ska allt hinnas med..men gött och va ledig i 6 dar nu :))
Ha en bra måndag..ses imorn;)

Per Noremalm sa...

Jenny: Javisst är den snygg. :) Ja snart är det julafton. Stressa inte för mycke bara...