fredag 18 december 2009

Städ...

Idag har jag grejat med lite av varje. :)
Jag började med frukost vid tv:n...
Sedan gick jag upp till jobbet och fick mej lite extraturer för kommande schemaperiod.
Och så fick jag lära mej hur man lägger in heldagsturerna på helgen.
Efter det så gick jag och hämtade bilen och tog mej en tur till Ikea.
Va ju sååå längesedan jag va där. ;)
Jag behövde lampor till sovrumslampan i taket.
Fick även med mej 3-pack ljus som luktar ny tvättat.
Jag vet att jag är hopplös. :)
Det vart även ett paket med delicato chokladbollar.
För syrran skulle komma upp efter att hon hämtat Pontus som va till frissan.
En hundfrissa...
När syrran kom så fikade vi och hon lånade datorn.
Sedan tog vi och lunchade när vi ändå höll på med ätandet.
Jag har även tvättat en massa tvätt och diskat.
Sedan så valde jag att köra dammsugaren istället för att åka och dansa till Scotts. :)
De spelade i Munkfors.
Munkfors är ett ställe där folk går i träskor och dricker sej fulla.
Jag har inge fördomar om Munkforsingar. :)
Men jag kommer iaf att dansa i Kristinehamn snart..

Nån som känner för en dans eller två?
Får väl se om de hinner bli nån dans innan dess.
Jag vet iaf att de blir dans 24/1 till Shake och 14/2 till Blender...

http://photofunia.com kan man göra mycke roligt. :)
Ha de bäst nu...
// Per

3 kommentarer:

Marita Alberthsson sa...

MEN PEEEEER!!!! Håll dig borta från jobbet när du är ledig! Tror nog dina sysslor där hade kunnat vänta tills du har ord. arb.tid. Skriv som det är=du ville kolla så att allt funka även när du är ledig! ;) Söt katt men herre´je varför utsätta den för dessa bilder? ;D)))

Anonym sa...

Skulle gärna vara den katten.

Per Noremalm sa...

Marita: Jag va bara på kontoret och fixade mej några extra turer.
Katten ville väl kolla Erik. ;)

Anonym: Som får kolla in Erik?