tisdag 22 december 2009

091222...

Då va tisdan avklarad.
Bara 2 dagar kvar till julafton.
Imöra lär de va "lätt" hysteriskt på stan när alla fått lön och ska ut och handla. :)
Tur att jag är klar med handlandet.
Bara och vänta på att det ska bli 24:e.
Alla skriver på Facebook att de är lediga tills efter nyår.
Själv så jobbar jag på som vanligt.
Denna veckan är jag bara ledig julafton.
Sedan är det heldagar fredag och lördag. Och på söndag är det "bara" ett dagpass.
Jag får väl tänka att jag får värsta grymma OB:n. :)))
Tror det va hela 91:-/ timme extra.
*Suck*
Tänk om alla boenden och affärer skulle stänga och öppna efter nyår. :)
Lite kaos de skulle bli.
Så lite betydelsefullt jobb har man allt. :)
Lite ointressant vetande kanske?
Jag hörde på TV att 65% av Värmlänningarna är vaccinerade mot svininfluensan...

Mindre passande bild? :)
Godnatt på er...
// Per

2 kommentarer:

kicki sa...

God jul på dej min vän, skickar en julekram

Per Noremalm sa...

Kicki: God Jul på dej också Kicki. Kram