lördag 5 december 2009

Försvunnen lördag...

Dagen idag har bara försvunnit känns det som...
förmiddan åkte jag och handlade lite mat.
När jag kom hem så kom mamma och pappa.
De hade vart och köpt nya ljusslingor.
Flera av de som de hade har lagt av.
Jag får skaffa nya tills nästa jul känner jag.
Jag och mina föräldrar satt och pratade några timmar innan vi åkte till Ikea.
Vi pratade bl.a om Sälenresan som jag ska göra vecka 5 nästa år.
Problemet med den veckan är att mamma fyller 60 år.
Men det va okej för henne att jag åker iväg då.
När vi kom till Ikea så käkade vi mat.
Jag tog kycklingfilé och strips.
När vi kom till avdelningen där de har byråerna.
Konstigt ord det vart. :))
Då såg jag att den där Malm byrån jag funderar på ska utgå.
imöra blir det till att åka och köpa en om jag ska ha nån.
Det fanns 4 st kvar och de lär väl knappast ta hem fler.
Med andra ord...
Ikea imöra också. :))

Bild på mej själv från förra Sälenresan...
Jag försökte ringa Annica med stugan i Sälen ikväll men hon svarade inte.
Men om du läser detta Annica...
Vi vill ha stugan vecka 5!! :)
Jag testar att ringa henne imöra igen.
Mycke imöra det vart idagens inlägg. :)
Och på tal om imöra.
Imöra är det 2:a advent...
En söndag närmare julafton. :)
Nattinatti på er...
// Per

Inga kommentarer: