lördag 26 december 2009

Annandag jul...

Sitter här nerslagen i soffan efter jobbet.
Jag har iaf duschat, kört en tvättmaskin med tvätt och hängt den.
Har fått i mej lite mat också.
14 st värmeljus tända.
Så mysfaktorn är hög på Strandvägen. :)
Ska jag sammanfatta dagen så får det bli jobb, snö, jobb och mer snö. :)
Jag fick pulsa till jobbet imorse.
Hade kommit massa snö inatt och det har fortsatt att snöa under dagen.
Eftersom jag gick till jobbet när de va mörkt ute och de va mörkt när jag gick hem nu ikväll så får jag vänta tills imöra att ta kort på hur det ser ut.
Jag tycker det är hur mysigt som helst med massa snö.
Och nu finns de ju chans att skidbackarna kan öppna fler backar än de räknat med. :)
Jag kanske är knäpp som gillar snö men det ska faktiskt va snö denna tid på året...
Så jag får väl åka till Kil och slänga på takboxen snart kanske.
Om jag skulle få för mej å dra iväg och åka slalom.
Nu blir det ladda för dagpasset på jobbet imöra.
Ha de gött och svär inte för mycke på snön nu. ;)
// Per

2 kommentarer:

Jenny sa...

Visst är det härligt med massor av snö:-Dvill hoppa i en stor snöhög:-)

Per Noremalm sa...

Jenny: Jag vill åka slalom ja. :)