måndag 21 december 2009

Sol...

Sitter här och käkar skinksmörgås...
Det är allt bra gott med julskinka.
Min dag började klockan 7.
Jag har haft ett kortpass idag och slutade redan vid 13.30.
Idag så kollade jag hur nästa jobbperiod såg ut och jag har lyckats att lägga så jag slipper att gå till någon annan våning.
Och jag tror att det bara va 2 gånger som jag behöver jobba med personal från nån annan våning. :)
Jag har faktiskt vart uppe till jobbet nu ikväll också.
Va och solade en sväng.
Jag har ju lite psoriasis som bråkar.
Inte för att jag vet om det funkar men det har blivit bättre förr.
Ja jag vet att det är farligt att sola men det är mycke annat som är farligt.
Typ svininfluensan...
Nu ikväll har jag slagit in julklapparna.
Så nu är jag klar för julafton.
Men först har jag 2 kvällspass kvar att göra på jobbet.
Nu ska jag väl avsluta denna dagen.
Ha de gôtt...
// Per

3 kommentarer:

Jenny sa...

Gott att vara klar inför jul:-)själv har jag lite kvar:-P ja ja.-men du snart är det 6:e;-) kram

Unknown sa...

god jul Per ät inte förmycket skinka och skumtomtar i jul.hälsar Margareta i Älmhult

Per Noremalm sa...

Jenny: Ja de känns rätt gôtt faktiskt. :)

Margareta: God Jul på dej också Margareta...