måndag 7 december 2009

Julklappar...

Då är jag hemma igen.
Har precis kommit hem från Kil.
Jag körde hem mamma och en byrå som jag inte ville ha här längre. :)
Då är de bara och köra den till Kil. ;)
Njee. Så illa är det inte men mamma ville ha tebax byrån eftersom det va den hon hade mina grejer i när jag va nyfödd. :)
Men innan jag skjutsade hem mamma så hade jag sovmorgon.
Och plockade lite här hemma.
Vart rörigt efter byråbyggnadet tydligen. :)
Ett tag va det tänkt att jag skulle passa Johan men det behövdes inte.
När mamma och syrran va klara med sina ärenden i Karlstad så mötte jag upp dem på Mc Donalds.
Jag och mamma åkte ut och jagade lite julklappar.
Jag fick med mej 2 hem iaf.
Alltid något.
Va in en sväng på apoteket och hämtade ut lite salva också.
Min psoriasis har börjat bråka med mej.
Frågan är varför den blossat upp...
Är inte så farligt men bäst att sköta smörjningen. :)
Jag ska nog ta och sola lite också tror jag.
Nej. Nu får de va nog för idag.
Godnatt på er där ute...
// Per

Inga kommentarer: