fredag 4 december 2009

Ledig...

va det fredag igen och jag har jobbat klart för denna veckan.
De vart ett 11 timmars pass.
Blir så när man är ute och dansar mitt i veckan. :)
Men det kan de va värt.
De va skoj i onsdags iaf.
Sen va det ganska lätt att jobba heldag idag eftersom jag är ledig i 6 dagar nu. :)
Ska bli gött med en minisemester.
Fast jag har väl inte så stora planer för vad jag ska göra.
Men till veckan ska jag försöka fixa julklappar i lugn och ro.
Har inte riktigt koll på vad jag ska ge alla för klappar än men det ordnar sej nog. :)
Ikväll blev det i stort sett bestämt att jag och några kompisar drar upp till Sälen vecka 5.
Närmare bestämt 3-7/2.
Snälla Annica som jag arbetat med förr i tiden har ju en stuga i Tandådalen.
Hon gav oss ett pangpris och ett extradygn. :)
Hon drack tydligen ett väldigt gott vin ikväll.
Ska bli skoj om de blir så att jag kommer upp iår igen.
Stugan är samma som den jag hade ifjol och den är kanonsnygg.

Tandådalen ikväll... :)
Blir helt sjuk på att åka skidor.
Vill nu!!
Kan man packa redan nu tro?? :)
Eller borde jag sova?
Har kollat på Idol och Erik och Calle sjunger i finalen nästa fredag.
Hade väl hoppats på Tove och Erik...
Men jag är ju bara en buggoholic som jag fick höra att jag är. :)
Så jag kan inget om musik.
Nattinatti på er nu...
// Per

3 kommentarer:

Jenny sa...

gott med minisemester..:) haha packa nu..kanske lite tidigt ;)
tror jag också är buggoholic..då kan vi slå oss ihop hehe ;)
Kram

Marita Alberthsson sa...

Hoppades oxå på att det skulle bli Erik å Tove men hon har ju oavbrutet varit en gnällspik som surat för allt =( Kapacitet har hon men sen ska hon ju kunna ta motgångar å kritik samt samarbeta i en studio....fixar hon det å vem orkar jobba med henne? Ge henne nåt år så kanske hon växer upp ;)

Per Noremalm sa...

Jenny: Ja buggoholic är väl inte en så farlig sjukdom iaf. :)

Marita: Jag tror Tove kommer få släppa en skiva även om hon åkte ut. Jag har ingen koll på hur hon är som person men sjunga kan.