söndag 13 december 2009

3:e Advent...


Idag är det 3:e Advent och Lucia.
Jag har jobbat 7-20 idag och även idag vart jag "blåst" på en del av rasten. :)
Detta för att hon jag jobbade med är på 2:an i vanliga fall.
Det va en anhörig som behövde prata med henne precis när jag skulle iväg på rast. :/
Men timmarna idag har sprungit iväg känns det som.
Och det är ju gött när man ska va på jobbet i 11 timmar.
Efter jobbet så gick jag hem och bytte kläder för att åka till några bekanta som ville kolla lite grejer på datorn.
Och där fick jag äta årets första julskinkesmörgås.
Mums... :)
Och när jag åkte hem så hade det börjat snöa lite...
Strandvägen nu ikväll...
Men de försvinner väl snart tyvärr. :(
Nu får de bli natten.
Jag är trött av nån anledning.
Men jag har iaf sovmorgon imöra.
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

Jenny sa...

Nej då, snön försvinner inte..Jag har bestämt att denkommer att vara kvar länge..;)
I årblir det en vit! jul.:))
Kram

Per Noremalm sa...

Jenny: Ja nu får vi hoppas på att det blir en vit jul. :) Kram