torsdag 10 december 2009

Hockey...

Då har sista dagen på min ledighet gått.
Imöra klockan 16 ska jag va på jobbet igen.
Utvilad och superladdad. :)
Vaknade runt 10 imorse och körde igång en tvättmaskin.
Jag va ner på stan en sväng och köpte frimärken till mina julkort som jag skrivit idag.
Annars har det var lugnt och skönt idag.
Vid 17.30 kom pappa eftersom vi skulle på hockey.

Färjestad mot Skellefteå...
Jag hade väl inga större förhoppningar om att FBK skulle vinna eftersom de vart väldigt ojämna i sitt spel iår.
Matchen va väl sådär.
FBK vann iaf med 3-2 men det va på håret att de orkade hålla undan.
Men det vart iaf 3 nödvändiga poäng.

Köerna efter matchen är ingen höjdare...

Karlstads Kommuns reklamskylt i hallen...
På med solglasögonen. Du är i Karlstad...
Eftersom det inte hänt så mycke mer idag så får det va allt för idag.
Nå??
Vem vinner Idolfinalen imöra då??
Godnatt på er...
// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur går det med söstra di då?

Jenny sa...

På med solglasögonen..hahaha det var lite komiskt ;)

Per Noremalm sa...

Anonym: Hon tränar på ett gym för att få tebax kraften i armen och benet. Har tydligen lite ont i ryggen från och till. Ser lite sämre på höger ögat men inget dubbelseende iaf. Är fortfarande sjukskriven...

Jenny: Har vart dåligt med sol i Karlstad. Borde vart... På med pannlampa. Du är i Karlstad. :))