fredag 25 december 2009

Juldagen...

Hoppas att ni hade en bra julafton igår.
Min va bra men det va full fart.
Vi kom upp till syrran vid 13 tiden.
Vid 14.20 skulle jag va tomte hos syrrans grannar Maria och Per och deras släkt.
Jag tror att det gick bra för de verkade nöjda iaf. :)
15.00 va det dags för Kalle Anka och hans vänner på tv:n.
Sedan va det mat.
Varför stoppar man i sej massa godis och sånt innan?? :)
Efter maten va det dags för julklappar.
Då va Johan sååå nyfiken och orkade inte vänta längre.
Av mej fick han iaf en liten gitarr, ett 3 vånings parkeringshus, 3 bilar till garaget och ett fiskespel.
Han vart helt "galen" i fiskespelet.
Nu kan han fiska haj. :))
Han vart nöjd med klapparna från mej.
Tror syrran vart nöjd också.
Vi skulle ju inte byta klappar hon och jag men hon fick ett halsband från WWF eller va det heter.
Och sedan så va bonusklappen som jag köpte häromdagen ett Eva Attling armband.
Carpe Diem...
När hon fyllde 30 fick hon halsbandet i denna serien.
Idag har jag haft långpass på jobbet.
7.45-15.15 och direkt 15.15 fortsatte jag till 20.00.
Det blev en specialtur eftersom jag tog Doris dagtur.
Köket i Åsbacka som gör våran mat hade skickat med grejer till en tårta.
Så det va bara att slänga ihop den då...

Så här vart resultatet...
Blir heldag även imöra på jobbet.
Så nu blir det nattinatti snart.
// Per

3 kommentarer:

Jenny sa...

Jättefint armband..kan tro att hon gillade det:-)

lusasken sa...

Sån snäll brorsa vill jag osså ha... :)

Per Noremalm sa...

Jenny: Ja hon vart glad. :)

Lusasken: Ska du adoptera mej? :)