onsdag 23 december 2009

23:e December...


Då är det 23:e December.
Hoppas ni är klara med alla julklappar och allt inför morgondagen.
Jag tror att jag är klar iaf.
Va ner på stan en sväng idag och det vart en julklapp till syrran fast vi inte skulle byta klappar med varann. :)
Men jag hoppas hon blir glad åt den.
Och visst är det mysigt ute??
Iår får vi äntligen en vit jul.
Lite trist om det skulle va grönt imöra när man vaknar. :))
Finns de någe mer att säga om dagen tro?
Har inte hänt så mycke förutom att jag har jobbat kvällen.
Gick in redan vid 14.30 så att Caroline kunde gå hem tidigare.
Denna fixade jag så de har till frukostmackorna.
Julskinkan...
Ha de bäst nu och kör försiktigt ni som ska ut på vägarna.
// Per

2 kommentarer:

Jenny sa...

Ha det bäst du med..en riktigt god jul till min dansvän;-)

Per Noremalm sa...

Jenny: God Jul Jenny...