fredag 11 december 2009

Idolfinal...

Då va idolfinalen 2009 avgjord.
Vinnaren blev...

ERIK...
Va det rätt vinnare?
Jag tycker det iaf.
Jag jobbade till 21 så jag har inte riktigt koll på vem som va bäst ikväll.
Men det jag hört innan så va Erik min favorit.
1:a jobbpasset på en vecka.
Vad ska man säga?
Känns som jag inte vart borta mer än 1 dag.
Det va sej likt där.
Enda som va annorlunda va kollegan som jag jobbade med.
Hon jobbar på 2:an annars. Så hon sa att hon kände sej som en nybörjare.
Men jobbar man med Per Noremalm så är de inge bekymmer. :))
Kanske va därför jag får jobba med 5 st "nya" denna önskeperioden.
Jag kan ju få tro det iaf... :)
Just nu vill jag bara att det ska bli vecka 5 så jag kan få åka till Sälen.
Ev. hamnar vi på Experium.
Får kolla va de andra vill göra 1:a dagen vi kommer upp.
Nu ska jag ta natten och sluta tänka...
Godnatt...
// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du hittat någon tjej som vill följa med oss till sälen då?=)Du har ju en dubbel säng!!=)=)/Hillevi.

Jenny sa...

Heja Erik!! tycker också att det var rätt:)) Självklart att de nya får jobba med dig, du är såå himla snäll ju.;)
Förstår att du längtar till Sälen, häftigt det såg ut med Experium:))
Ha det gott så länge, kram kram

Per Noremalm sa...

Hillevi: Ingen som vill va min flickvän så jag lär få plats i sängen...

Jenny: Jag tror jag är ganska snäll iaf. :) Det verkar skoj på de där Experiumet ja. :)