onsdag 16 december 2009

091216...


Hej på er!!
Nu har det blive lite julkänsla här i Karlstad.
Det ligger snö på marken och den verkar stanna kvar några dagar. :)
Och det är kallt ute.
Men va gör det när man kan sitta inne med massa värmeljus tända...
Hoppas vintern kan få va kvar ett tag till.
Jag förstår inte varför det blir sådan kaos i Sverige när det kommer snö.
Snö kommer ju varje år i stora eller små mängder.
Kaos va det på jobbet idag.
Eller stressigt iaf. Vart lite mycke vid lunchtid.
Men vi fixade till det innan det va dags för kurs i Caremas matkoncept.
Matkonceptkurs??
Låter kanske inte så roligt och de va det inte heller.
Ganska onödigt om jag får säga vad jag tycker om kursen.
Efter kursen åkte jag ut och handlade mat.
Ikväll har jag kollat på Bonde söker fru...
Nu har de gjort sina val. Bara å vänta tills på fredag och se hur de lever nu.
Jag får väl säga som Roger säger...
- Vad tycker du om mej då?
Ska de verkligen va i TV man ska hitta kärleken?
Heter nästa "hitta kärleken program" Ensam underskötare söker?
Jag har även lagt på julkortena på lådan och hoppas de kommer fram som de ska nu.
Imöra blir det heldag på jobbet sedan är jag ledig fredag, lördag och söndag. :)
Ha de bäst...
// Per

2 kommentarer:

Jenny sa...

Duktig du är som fått iväg dina julkort:)) ska försöka få iväg mina idag..Ensam underskötare söker, hihi det vore nåt de ;)
Ha en skön ledighet i helgen min danskompis, vi hörs en annan dag.
Kraamizz

Per Noremalm sa...

Jenny: Ja det är tydligen i TV man ska hitta sin kärlek. :) kram