torsdag 17 december 2009

Helg...

va denna arbetsveckan klar.
Nu är jag 3 ledig. :)
Så nu är det helg.
Imöra känns det som jag skulle behöva göra 100 saker...
Får väl beta av en del av dem iaf.
Har haft ett 12 timmars pass på jobbet idag.

Det har vart fint väder men kallt i Karlstad idag.
Utsikt från en boendes rum.
Är det nån av er som lider av julstressen? :)
Jag sa till Caroline att det är väl inge speciellt nästa vecka då vi höll på med mat beställningen.
I samma andetag kom jag på att...
Ops... Det är ju "bara" julafton till veckan. :)
Nästa vecka ser ut så här för mej...
Måndag: 7.00- 13.30.
Tisdag: 15.00- 20.00.
Onsdag: 15.00- 20.00.
Torsdag: Ledig. Men "jobbar" som jultomte.
Fredag: 7.45- 20.00.
Lördag: 7.00- 20.00.
Söndag: 7.45- 15.15.
tv:n går Tiger Woods älskarinna talar ut...
Har de inge annat att visa på TV 4?
Och hur tragiska är inte tjejerna som ställer upp och intervjuvas?
Kändisk*ta tjejer som låter sej intervjuvas för massa pengar.
Suck...
Jag tycker Elin ska komma hem till Sverige igen och skita i Tiger...
Sedan måste jag bara säga att jag tycker det är tragiskt att Tomas Quick får resning på sitt fängelsestraff.
Har man mördat en människa ska man straffas ordentligt. Han har tydligen mördat 8 st om jag inte är helt ute och cyklar.
Då ska man INTE få resning.
Nu blir det sängen.
Zzzz...
// Per

Inga kommentarer: