tisdag 15 december 2009

Stick...

va det slut på denna dag då.
Denna dag har innehållit jobb och innebandy.
Började med att jobba mellan 7.45- 15.15.
Idag behövde jag inte jobba med någon som skulle läras upp.
Känns lite som man måste lära upp även de ordinarie som hamnat på 3:an pga önskeschemat. :/
Vad har vi gjort på jobbet idag då?
Tagit blodsocker på... personalen. :)
Jag fick offra mej att låta Annelie sticka mej i fingret och kolla om blodsocker apparaten funkade.
Dr:n trodde den va trasig tydligen. :)
Jag låg på 5.0. Och det va ju bra.
Hann upp på vinden idag också och fick ner lite grejer...

Julhandlat??
Så här kan det se ut när man vart och "shoppat" på vinden.
Efter jobbet så gick jag hem och fick i mej lite mat innan det va dags för innebandyn.
Ikväll gick innebandyn riktigt bra.
Orken va mycke bättre ikväll. :)
Målmässigt också.
En liten egobild kanske??

Nya mössan...
Mönstret syns inte så bra men varm och go är den iaf. :)
Blir kanon om 51 dagar.
Så många dagar är det kvar tills jag är i Sälen...
Kan ju tro att jag har resfeber redan. :)
Och jag kan ju säga att jag mer än gärna skulle vilja åka dit redan nu.
Nej...Nu blir de natten här.
Imöra blir det jobb och kurs med jobbet.
Natti...
// Per

Inga kommentarer: