måndag 30 november 2009

Ny vecka...

Har precis betalat mina räkningar för denna månaden.
Och fick en glad överraskning igen. :)

Karlstads Energi är allt bra snälla ibland :)
Idag va de 1:a dagen på vårat önskeschema och det va lite personal som fick byta avdelning redan idag. :)
Jag klarade mej från att behöva springa till nån annan avdelning under de kommande 5 veckorna iaf. :)
Fast idag så gjorde jag lite ändrig på veckans schema.
Fixade ledigt onsdagkväll och jobbar fredagkväll istället.
Kanske låter som ett dumt byte.
Men tro det eller ej men det lutar åt att jag ska till Holken igen på dans nu på onsdag.
TV-aktuella Sannex spelar.
Rocksulan har kursavslutning på sina kurser och alla va välkomna.
Även de som inte går på kurs.
Fast jag borde nog gå en foxkurs.
Får se vad det blir i framtiden.
Det skulle vart Titanix som skulle spela även de kända dansbandskampen.
De kanske måste repa eftersom de gick vidare i helgens tävling.
Jag har jobbat lite idag också.
7.45-15.15 va jag på jobbet.
Va lite smårörigt idag men får väl skylla på att frissan va där.
Jag kör samma tid imöra sedan blir det innebandy vid 18 tiden.
Nu blir det natten.
Känner mej rätt sliten idag.
Dansen igår har nog satt sina spår i den gamle krôppen jag har.
Nattinatti på er...
// Per

7 kommentarer:

S.Å. sa...

Får alltså alla komma? Även jag? :-)

kicki sa...

Bara att börja på foxkurs, tror att rocksulan skall starta en...
syns imorgonkväll...kramen

Jenny sa...

men hur var det Per...skulle vi byta räkningar..;)haha
jag tyckte du gjorde ett bra byte..då ses vi imorgon kväll..:D det blir skojsigt det..
Kram på dig

Per Noremalm sa...

S.Å: Ja tydligen fick alla komma. Tror jag. :) Så du får komma du också. :)

Kicki: De lutar åt att jag kommer gå den foxkursen.

Jenny: Ja ser mina räkningar ut så här så vill du väl ha dom va? :)

S.Å. sa...

Jippie! Då kommer jag, vet du vilken tid? Bra med foxkurs :) Jag borde gå en buggkurs jag...

Jenny sa...

Hahaha mmmmm

Per Noremalm sa...

S.Å: Ja tydligen fick alla komma. Tror jag. :) Så du får komma du också. :)

Kicki: De lutar åt att jag kommer gå den foxkursen.

Jenny: Ja ser mina räkningar ut så här så vill du väl ha dom va? :)

Jenny igen: Men jag gillar när mina räkningar ser ut så. :)

S.Å: Tiden är 18-22. Välkommen. :)