onsdag 2 december 2009

Skiddress...

Jag började dagen med att dra ner på stan med en kompis som skulle in på arbetsförmedlingen.
Känns som de hade lite att göra eftersom det va en av personalen som typ flög på mej och frågade om jag ville ha hjälp...
Efter det så hamnade vi på Stadium och den affären är farlig. :/
Jag kom ut med en ny skiddress. :)
Jag har ju kollat efter någe nytt. Men trodde väl inte att jag skulle köpa en nu.
Fast nu är jag redo för backarna.
Bilder kommer när Stadiums hemsida vill samarbeta med mej.
Och som vädret vart idag så lär de ju kunnat spruta på bra med snö i backarna.

Isen har börjat lägga sej på Pråmkanalen...
Efter att vi kollat lite affärer så va det dags för lite lunch.

Spagetti Carbonara...
Efter stan så blev det fika hos mej.

Lussebullar och pepparkakor...
Himla gott...
Nu laddas det för ännu en dans.
Ska bli spännande och se vilka som ska spela egentligen.
Det stod Sannex i söndags på Holken.
Men på Rocksulans hemsida står det Gamblers.
De märks vilka det är.
Bara de spela bra musik som de går att dansa till. :)
Ha nu en bra kväll där ute...
// Per

3 kommentarer:

Jenny sa...

mmmmm det blev en rätt bra kväll igen..eller hur??
Gnusspremiär ;) haha
Ha det gott Kram

Jenny sa...

hahaha det gö vi nog båda...men vi satsar på kursen nästa år eller??..;)

Per Noremalm sa...

Jenny: Jo de vart en bra kväll..Gnuss ja.:)) Jag behöver en del träning på de där... Kram

Jenny igen: Ja en foxkurs skulle jag behöva. Pratade faktiskt på det redan i sommras. :)