lördag 19 december 2009

Dansband...

Hej på er!!
Idag har jag vart ute och knött bland alla som jagar julklappar.
Inte för att jag behöver några mer julklappar just nu men jag va ner och kollade om jag kunde hitta några vinterkängor till mej.
Det har ju blive vinter och då kan jag ju inte springa runt i träningsskor. :)
Det är ju både halkigt och kallt att ta sej fram i sånna skor.
Men nu är jag redo för vintern och framför allt Sälen.
Nu ikväll så åkte jag till Kil och hälsade på och jag blir kvar här inatt.
Vi har kollat på dansbandskampen och mina favoriter Blender kom inte med till duellen.
Titanix och The Playtones gick till den och vinnarna där blev...

The Playtones...
Och på tal om dans så hittade "112 Jenny" kort på mej från dansen i Kristinehamn när jag vaCasanovas.

Foxkungen??
Njeee. Tror inte de men ska ju gå kurs så jag blir lite bättre iaf.
Nu blir det natten här.
Godnatt...
// Per

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hahaha 112 jenny...det var också ett smeknamn;-)ja snart ska vi lära oss att foxa:-D

Jenny sa...

Haha jo visst är du det, men lite bonus är väl aldrig fel ;-)

Per Noremalm sa...

Jenny: Snyggt smeknamn va? Menar du att jag inte är foxkung? :))

Jenny: Hade du sagt buggkung hade jag trott dej. ;)