lördag 12 december 2009

Suck...


En trött och nyduschad Per är va de tittar på...
Sitter här efter ett 12 timmars pass eller va många timmar det nu vart.
Det vart 45 minuter extra pga att han som skulle börja 15 inte kom.
Jag hann fixa in en annan personal och lämna 2 meddelanden på hans mobilsvar innan han hörde av sej...
Så dagen snällaste är Doris som förstörde en lördagsmyskväll för att hjälpa mej.
Tack Doris!!
Vad ska jag säga mer om jobbet.
Finns inte så mycke att säga förutom att jag förstår inte varför damer 80+ inte kan hållas sams. :)
Annars så lyckades jag bränna min ena hand idag på en matlåda. :)
Nu blir de sängen.
Jobbar ju imöra också.
Hoppas att den vikarien vill jobba med mej.
Är iof hon jag jobbade med igår.
Nattinatti...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var så lite,vi ställer ju upp för varann på vår våning!! Nu är din långhelg slut,skönt! Ha det gott =)

Per Noremalm sa...

"Anonym" Doris: tack så mycke. Men min ledighet försvann visst idag. :)