måndag 28 december 2009

SurPer...

Sitter här och surar över hockeyn. :)
Det är ju bara hockey men ändå.
De kan väl försöka bjuda upp till match iaf.
Matchen jag pratar på va Frölunda mot Färjestad på Ullevi ikväll.
Jaja... De är bara att inse att FBK inte är så bra iår. :(
Det är så illa att jag funderar på att ta bort Canal + och säsongskortet.
Vad har hänt mer idag?
Jag va ute till Bergvik en sväng och handlade lite.
Trodde det skulle va mer folk där men det fanns massa lediga parkeringsplatser.
Sedan bar det av hemåt.
Lite senare så gick jag ner på stan och fixade lite ärenden.
Det vart en fika också.
Om de va gott om plats på Bergvik så va det desto mer folk i city.
Massa folk i varenda affär och trångt på alla fik.
Mellandagsrea kaos med andra ord.
Ikväll så har jag även fixat en ny tid för besiktning av bilen.
13/1 klockan 11.00 får bilen domen.
De borde ju inte va så stora fel på en 4 år gammal bil men man vet ju aldrig. :)
Imöra skulle jag behöva göra en sak men de kan jag inte skriva här eftersom min syrra kanske läser. ;)
Sedan blir det kvällspass mellan 16-21.
Ha de bäst...
// Per

Inga kommentarer: